Zapraszamy na nową odsłonę forum

Prosimy nie zakładać nowych wątków ani nie odpowiadać na istniejące
gdyż dotychczasowa wersja zostanie zlikwidowana.

Wejdź na nowe forum

Strefa czasowa: UTC [ DST ]



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: środa, 14 mar 2012, 22:20 
elektroużytkownik

Dołączył(a): środa, 14 mar 2012, 22:11
Punkty: 30.00

Posty: 1
Online: 19m 55s
Pojazd: Yamaha TW125
Marka : Yamaha
Model : TW125
Rocznik : 2001
Typ : Cross
Opis problemu:
Witajcie, w motocyklu moim brakuje iskry a dokładniej iskra pojawia się tylko raz po załączeniu rozrusznika, potem jej nie ma (słyszę tylko cykliczne pstryknięcia) i pojawia się na koniec jak puszczę rozrusznik. Jak to zaobserwowałem to zacząłem odpalać motor krótkimi załączeniami (zwarciami)rozrusznika i czasem w ten sposób odpala. Swieca jest ok, cewka prawie ok tzn jedno z uzwojeń powinno mieć około 0,3 ohma a ma 1 ohm - tyle ze miernik najprostszy chiński wiec nie wiem czy można mu zaufać. tak czy siak zamówiłem cewkę. Czy przy takim iskrzeniu ktoś ma pomysł czy podejrzany jest moduł CDI lub inne elementy?
Dzięki bardzo
P.S.
Jak już odpali to wszystko śmiga więc wtedy nie ma żadnego problemu z iskrą, więc tylko w warunkach rozruchu jest problem.

Notatka moderacyjna od: Marek
Zdjęcia...


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 14 mar 2012, 23:28 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 21 sie 2008, 15:01
Punkty: 366.00

Posty: 53
Flaga: Poland
Online: 9d 16h 38m 1s
Pojazd: LC4
trudniejsza sprawa bo jednak działa znajdz i wklej schemat upewnij się ,że to od Twojego ..raczej nie będzie przyczyną CDI i nie cewka wysokiego napięcia

_________________
Jestem Polakiem, więc mam obowiązki polskie. Są one tym większe i tym silniej się do nich poczuwam- Roman Dmowski


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 14 mar 2012, 23:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 27 lut 2012, 21:26
Punkty: 224.00

Posty: 21
Lokalizacja: Wrocław
Flaga: Poland
Online: 2d 4h 42m 12s
Pojazd: WSKi, Komarek, Motorynka ...
Akumulator masz sprawny?
Spróbuj podpiąć prostownik na styki akumulatora i odpalić...


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: czwartek, 15 mar 2012, 00:01 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 28 lut 2012, 21:08
Punkty: 1,825.00

Posty: 167
Online: 38d 8h 52m 28s
Pojazd: Serwis pojazdów
Omiń stopkę boczną.Zrób jeszcze taki test : moto na podnośnik , wsadz np3 krecąc kołem do tyłu ! obserwuj iskrę dla porównaia pokręć kołem do przodu i opisz tutaj efekty

Obrazek

_________________
1588


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: sobota, 31 mar 2012, 14:21 
elektroużytkownik 0%

Dołączył(a): sobota, 31 mar 2012, 11:41
Punkty: 110.00

Posty: 6
Online: 20h 48m 52s
Pojazd: XJ 900
Skoro słychać pstryknięcia cylkiczne, to może gdzieś "uciekać" iskra, tzn. może być uszkodzona powłoka izolująca między cewką WN a świecą zapłonową. Pasowałoby wykonać jeszcze test odpinając rozrusznik z instalacji i podać zasilanie niezależne z innego źrodła.


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
UNITI | Fixed by
.