Zapraszamy na nową odsłonę forum

Prosimy nie zakładać nowych wątków ani nie odpowiadać na istniejące
gdyż dotychczasowa wersja zostanie zlikwidowana.

Wejdź na nowe forum

Strefa czasowa: UTC [ DST ]



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: wtorek, 23 wrz 2014, 14:38 
elektroużytkownik 0%

Dołączył(a): wtorek, 23 wrz 2014, 13:34
Punkty: 70.00

Posty: 9
Flaga: Poland
Online: 8h 14m 30s
Pojazd: Suzuki Burgman 125
Witam,

Marka :Suzuki
Model :Burgman UH125
Rocznik :2006
Typ :Skuter
Opis problemu:Skuter stracił iskrę, kręci, ale nie chce odpalić.

Wymieniłem moduł CDI, ale nie pomogło.
To co pomierzyłem:
impulsator : 188 om
stator : po 0,6 om między żółtymi przewodami
cewka : 0,4 om i 18,3 kom(przez fajkę)
regulator napięcia : - miernika do przewodu czarnego z czerwonym paskiem w regulatorze, + miernika kolejno do trzech czarnych przewodów - po 0,55V i do czarnego z białym paskiem - 0,6V.

Jeśli macie jakieś sugestie, z czym może być problem, to będę bardzo wdzięczny.

pozdrawiam
Jarek


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: wtorek, 23 wrz 2014, 18:35 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 19 lut 2012, 23:06
Punkty: 4,928.00

Posty: 821
Lokalizacja: Radziechowy okolice Żywca
Flaga: Poland
Pochwały: 1
Online: 131d 9h 8m 38s
Pojazd: *
Weź wstaw fotkę statora, i tego regulatora. Jest to zapłon zasilany z 12v?


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: wtorek, 23 wrz 2014, 19:30 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 28 lut 2012, 21:08
Punkty: 1,825.00

Posty: 167
Online: 38d 8h 52m 28s
Pojazd: Serwis pojazdów
Witam .To na wtrysku czy gaźniku ten sprzęt ?

_________________
1588


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: wtorek, 23 wrz 2014, 20:25 
elektroużytkownik 0%

Dołączył(a): wtorek, 23 wrz 2014, 13:34
Punkty: 70.00

Posty: 9
Flaga: Poland
Online: 8h 14m 30s
Pojazd: Suzuki Burgman 125
Witam,
Skuter na gaźniku, 12V.
Załączam zdj. statora, regulatora nie zrobiłem, mogę wstawić jutro.
1371
1372


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 24 wrz 2014, 21:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 19 lut 2012, 23:06
Punkty: 4,928.00

Posty: 821
Lokalizacja: Radziechowy okolice Żywca
Flaga: Poland
Pochwały: 1
Online: 131d 9h 8m 38s
Pojazd: *
W serwisówce rezystancje dla impulsatora się zgadzają i cewki WN?


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 24 wrz 2014, 21:42 
elektroużytkownik 0%

Dołączył(a): wtorek, 23 wrz 2014, 13:34
Punkty: 70.00

Posty: 9
Flaga: Poland
Online: 8h 14m 30s
Pojazd: Suzuki Burgman 125
Witam,
Wg serwisówki:
Cewka WN : 0.09 – 0.13 om i 15.4 -18.1 kom
Impulsator : 148 - 222 om


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: czwartek, 25 wrz 2014, 16:22 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 19 lut 2012, 23:06
Punkty: 4,928.00

Posty: 821
Lokalizacja: Radziechowy okolice Żywca
Flaga: Poland
Pochwały: 1
Online: 131d 9h 8m 38s
Pojazd: *
Sprawdzałeś automatykę typu odcinanie iskry przez stopkę boczną lub od hamulca?


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: czwartek, 25 wrz 2014, 19:50 
elektroużytkownik 0%

Dołączył(a): wtorek, 23 wrz 2014, 13:34
Punkty: 70.00

Posty: 9
Flaga: Poland
Online: 8h 14m 30s
Pojazd: Suzuki Burgman 125
Witam,
Jeśli stopka jest rozłożona lub nie wcisnę hamulca to nawet nie zakręci.


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: piątek, 26 wrz 2014, 20:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 28 lut 2012, 21:08
Punkty: 1,825.00

Posty: 167
Online: 38d 8h 52m 28s
Pojazd: Serwis pojazdów
A coś takiego jak czujnik przewrotki ?? sprawdzałeś ?

_________________
1588


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: piątek, 26 wrz 2014, 20:58 
elektroużytkownik 0%

Dołączył(a): wtorek, 23 wrz 2014, 13:34
Punkty: 70.00

Posty: 9
Flaga: Poland
Online: 8h 14m 30s
Pojazd: Suzuki Burgman 125
Gdzie ten czujnik się znajduje, jak wygląda ?
Jak go sprawdzić ?

--Dodano poniedziałek, 29 wrz 2014, 17:37 --

Witam,
Czy w moim przypadku, przyczyną braku iskry może być np. wadliwy stator ?


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: piątek, 30 sty 2015, 21:54 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 27 lut 2012, 22:47
Punkty: 1,398.00

Posty: 525
Lokalizacja: Wrocław
Flaga: Poland
Online: 116d 9h 25m 55s
Pojazd: KTM
Stator raczej sprawny on akurat u Ciebie ma za zadanie ładować akumulator i tylko to ... natomiast CDI posiada wbudowaną przetwornicę i wszystkie pozostałe instrumenty pozwalające wytworzyć iskrę ////

_________________
Przesłanie Pana Cogito
Zbigniew Herbert



Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: sobota, 31 sty 2015, 19:31 
elektroużytkownik 0%

Dołączył(a): wtorek, 23 wrz 2014, 13:34
Punkty: 70.00

Posty: 9
Flaga: Poland
Online: 8h 14m 30s
Pojazd: Suzuki Burgman 125
Dzięki za zainteresowanie moim problemem, bo nadal nie rozwiązany.
Czyli mogę założyć, że to moje moduły CDI są uszkodzone, a nie coś innego ?
Jeśli tak, to jestem w kropce. Kolejnego, używanego CDI już raczej nie kupię,
a nie mam nikogo w okolicy, kto potrafi sprawdzić i ewentualnie naprawić.

pozdrawiam


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: sobota, 31 sty 2015, 19:53 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 27 lut 2012, 22:47
Punkty: 1,398.00

Posty: 525
Lokalizacja: Wrocław
Flaga: Poland
Online: 116d 9h 25m 55s
Pojazd: KTM
Witam nie musisz mieć nikogo w okolicy takie sprawy załatwia się wysyłkowo --- zrób foto CDI i przewodów .. rozpoznaj do jakiego pina dochodzą zasilanie masa , impulsator ... gaszenie ...cewka WN

Znalazłem u siebie CDI ale od innego skutera 125cc 4T można go zastosować ...kwestia podłaczenia

_________________
Przesłanie Pana Cogito
Zbigniew Herbert



Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: poniedziałek, 2 lut 2015, 20:15 
elektroużytkownik 0%

Dołączył(a): wtorek, 23 wrz 2014, 13:34
Punkty: 70.00

Posty: 9
Flaga: Poland
Online: 8h 14m 30s
Pojazd: Suzuki Burgman 125
Witam,
Załączam zdjęcie kostki, która wchodzi do modułu CDI.
kolory przewodów:
zielono/biały - pusty - czarno/biały - czarny
biały - zielono/niebieski - czarny - czarno/żółty
1396
a także, schemat instalacji,
kolory przewodów do CDI, od lewej:
N/A-czarno/żółty, Na/B-pomarańczowo/biały, N/B-czarno/biały, V-zielony, N-czarny, N/Az-czarno/niebieski, B-biały
1397
Niestety, nie wszystkie kolory się pokrywają, kostka-schemat.
Potraficie opisać, co na jakim kolorze z kostki powinno być ?

pozdrawiam


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: wtorek, 3 lut 2015, 15:17 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 27 lut 2012, 22:47
Punkty: 1,398.00

Posty: 525
Lokalizacja: Wrocław
Flaga: Poland
Online: 116d 9h 25m 55s
Pojazd: KTM
Sprawdzić czy uszkodzony Masz CDI można bez problemu - natomiast podłączenie innego wymaga podstawowej wiedzy typu obsługa multimetra ...

_________________
Przesłanie Pana Cogito
Zbigniew Herbert



Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
UNITI | Fixed by
.