Zapraszamy na nową odsłonę forum

Prosimy nie zakładać nowych wątków ani nie odpowiadać na istniejące
gdyż dotychczasowa wersja zostanie zlikwidowana.

Wejdź na nowe forum

Strefa czasowa: UTC [ DST ]



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: niedziela, 11 mar 2012, 15:29 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 28 lut 2012, 21:08
Punkty: 1,825.00

Posty: 167
Online: 38d 8h 52m 28s
Pojazd: Serwis pojazdów
Witam.Może ktoś na szybko ma pomysł , podmieniałem regulator , cewki i dalej to samo
Cewka od ładowania ma "odczep" i jest połączona z masą , do regulatora biegną dwa przewody zółty z białym
Zmienne jest ok , tylko na aku dochodzi do 11,5v i na tym koniec
Ostatnio zmieniałem przewod masowy biegnacy od akumulatora do wiazki (był przegrzany)

_________________
1588


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: niedziela, 11 mar 2012, 18:10 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 21 lut 2012, 12:37
Punkty: 1,051.00

Posty: 103
Lokalizacja: Oberschlesien - Ratibor
Flaga: Poland
Pochwały: 1
Online: 10d 10h 9m 13s
Pojazd: Maras-Tech SM xx
A stator jaki tam siedzi ? Ten z dwoma cewkami czy gwiazdka ?

_________________
Zdravim =MRS=
Obrazek
Elektronika A/D, elektryka, mechanika pojazdowa i użytkowa.


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: niedziela, 11 mar 2012, 19:48 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 28 lut 2012, 21:08
Punkty: 1,825.00

Posty: 167
Online: 38d 8h 52m 28s
Pojazd: Serwis pojazdów
Z dwoma przyjacielu

_________________
1588


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: niedziela, 11 mar 2012, 23:31 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 21 lut 2012, 12:37
Punkty: 1,051.00

Posty: 103
Lokalizacja: Oberschlesien - Ratibor
Flaga: Poland
Pochwały: 1
Online: 10d 10h 9m 13s
Pojazd: Maras-Tech SM xx
Qrde nie potrafię serwisówki do tego czajnaszita znaleźć :/ ale nie wiem czy tam w reglerze nie ma wejście +12V po stacyjce.
Czyli cewka, masa, wyjście i wejście "kontrolne" +12V jeśli tak to może kabelek gdzieś nie styka. Nie wiem to tylko moje gdybanie...

Bo rozumiem że to ten stator :


_________________
Zdravim =MRS=
Obrazek
Elektronika A/D, elektryka, mechanika pojazdowa i użytkowa.


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: poniedziałek, 12 mar 2012, 01:06 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 21 sie 2008, 15:01
Punkty: 366.00

Posty: 53
Flaga: Poland
Online: 9d 16h 38m 1s
Pojazd: LC4
zielony -masa
czerwono/czarny- zas CDI
niebieski- impulsator
żółty - światła
biały -ładowanie akumulatora na prostownik

(należy sprawdzić czy żółty z białym nie zamienione)-- wyższe napięcie ten na żarówkę świateł drogowych

po między początek i koniec cewki świateł można podłączyć mostek diodowy (przykręcany centralnie 35A ) http://pl.wikipedia.org/wiki/Mostek_Graetza,którego wynalazcą jest polski wynalazca Karol Pollak http://pl.wikipedia.org/wiki/Karol_Pollak wynalazł on tez kondensator elektrolityczny a więc filary elektroniki :)

wydajność prądowa cewki jest tak mała że stosowanie regulatora nie jest konieczne i tak cała dobę jedziemy na światłach -- małe motorki w latach 80 miały w taki sposób podłączone ładowanie

_________________
Jestem Polakiem, więc mam obowiązki polskie. Są one tym większe i tym silniej się do nich poczuwam- Roman Dmowski


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: poniedziałek, 12 mar 2012, 09:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 28 lut 2012, 21:08
Punkty: 1,825.00

Posty: 167
Online: 38d 8h 52m 28s
Pojazd: Serwis pojazdów
tak to dokładnie ten stator , biały i żółty idą bezpośredio na regler, serwisówki nawet nie szukaj bo jej nie ma :D , chyba że jakiś napaleniec ja sam stworzył .Regulator jest na 4piny to nie wiem czy posiada tę funkcję "monitor"

_________________
1588


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: poniedziałek, 12 mar 2012, 09:46 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 21 lut 2012, 12:37
Punkty: 1,051.00

Posty: 103
Lokalizacja: Oberschlesien - Ratibor
Flaga: Poland
Pochwały: 1
Online: 10d 10h 9m 13s
Pojazd: Maras-Tech SM xx
Żółty powinien iść na regler i na światło :



Jak mówisz że oba kable idą na regler to monitor odpada...
W ogóle to mam mieszane uczucia z cewkami z odczepem :P

_________________
Zdravim =MRS=
Obrazek
Elektronika A/D, elektryka, mechanika pojazdowa i użytkowa.


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: poniedziałek, 12 mar 2012, 11:40 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 27 lut 2012, 21:26
Punkty: 224.00

Posty: 21
Lokalizacja: Wrocław
Flaga: Poland
Online: 2d 4h 42m 12s
Pojazd: WSKi, Komarek, Motorynka ...
Pewnie posiadasz taki wynalazek??:
Obrazek


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: poniedziałek, 12 mar 2012, 12:07 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 21 lut 2012, 12:37
Punkty: 1,051.00

Posty: 103
Lokalizacja: Oberschlesien - Ratibor
Flaga: Poland
Pochwały: 1
Online: 10d 10h 9m 13s
Pojazd: Maras-Tech SM xx
Taki wynalazek to może posiadać z wyglądu. Spotkałem się z różnymi wersjami z pozoru "takiego samego" reglera. Różnica w pinach, napięciu, "funkcjach" (jeden miał wyjścia do światła inny zaś przykładowo miał "monitor")

Wiem bo miałem regler z tego silnika (Ogar900, Łoś i inne czajnabajki), teraz mam z GY6 (większość czajna-kibli 4T) i są różnice w pinach.

_________________
Zdravim =MRS=
Obrazek
Elektronika A/D, elektryka, mechanika pojazdowa i użytkowa.


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: poniedziałek, 12 mar 2012, 12:54 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): czwartek, 21 sie 2008, 15:01
Punkty: 366.00

Posty: 53
Flaga: Poland
Online: 9d 16h 38m 1s
Pojazd: LC4
K@mil napisał(a):
Pewnie posiadasz taki wynalazek??:
Obrazek


Miałeś w swoich fotach regulator z prostownikiem pełnookresowym ... zamieść tutaj

_________________
Jestem Polakiem, więc mam obowiązki polskie. Są one tym większe i tym silniej się do nich poczuwam- Roman Dmowski


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: poniedziałek, 12 mar 2012, 14:56 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 28 lut 2012, 21:08
Punkty: 1,825.00

Posty: 167
Online: 38d 8h 52m 28s
Pojazd: Serwis pojazdów
Z wyglądu tak ale przegladajac serwisówke w gy6 jest opis wtyczki regulator a na warsztacie mam i rometa i tą 110 i co ciekawe kolory i oporności ni jak się nie zgadzają z tym reglerem opisanym w serwisówce.

Dobra przyznaje się , sprzęt gada , ładowanie jest a co najciekawsze winowajcą był .... akumulator
No ale takie są skutki jak się zaczyna diagnoze od tyłu ;P
Dzięki za pomoc Panowie

_________________
1588


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: poniedziałek, 12 mar 2012, 23:57 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 21 lut 2012, 12:37
Punkty: 1,051.00

Posty: 103
Lokalizacja: Oberschlesien - Ratibor
Flaga: Poland
Pochwały: 1
Online: 10d 10h 9m 13s
Pojazd: Maras-Tech SM xx
Widzisz kilo soli w torebce po cukrze nie będzie cukrem ;)

_________________
Zdravim =MRS=
Obrazek
Elektronika A/D, elektryka, mechanika pojazdowa i użytkowa.


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
UNITI | Fixed by
.