Zapraszamy na nową odsłonę forum

Prosimy nie zakładać nowych wątków ani nie odpowiadać na istniejące
gdyż dotychczasowa wersja zostanie zlikwidowana.

Wejdź na nowe forum

Strefa czasowa: UTC [ DST ]



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: sobota, 31 sie 2013, 10:00 
elektroużytkownik

Dołączył(a): sobota, 31 sie 2013, 09:30
Punkty: 35.00

Posty: 3
Online: 15h 5m 56s
Pojazd: KTM lc4 400, Yamaha XTZ 750, Honda XR 125, WSK 125 M06B1
Marka :KTM
Model :lc 4 400
Rocznik :1994
Typ : /Hard Enduro/
Opis problemu:Moto odpala bardzo ładnie, na ciepło, na zimno bez żadnych problemów. Silnik bez obciążenia wkręca się na obroty bardzo ładnie, natomiast pod obciążeniem jedzie jak traktor, obroty rosną ale bardzo wolno, jakby miał 15KM, prędkość max osiąga. Gaźnik Dellorto 38, wyczyszczony, ustawiony, zawory ustawione, wiec moto powinno jechać jak KTM a nie jak Ursus.:( Nie ma żadnych strzałów w gaźnik itp. problemem jest jeszcze to, że przy wysokich obrotach żarówki są natychmiast palone.. podczas pomiarów lampa pokazał kąt 60stopni. POMOCY!!


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: sobota, 31 sie 2013, 10:19 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 19 lut 2012, 23:06
Punkty: 4,928.00

Posty: 821
Lokalizacja: Radziechowy okolice Żywca
Flaga: Poland
Pochwały: 1
Online: 131d 9h 8m 38s
Pojazd: *
Czyli na pewno wiemy że regulator napięcia masz zepsuty. Co do modułu to Krokodyl jest znawcą KTM to pewnie on wie o co chodzi :D


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: sobota, 31 sie 2013, 12:11 
elektroużytkownik

Dołączył(a): sobota, 31 sie 2013, 09:30
Punkty: 35.00

Posty: 3
Online: 15h 5m 56s
Pojazd: KTM lc4 400, Yamaha XTZ 750, Honda XR 125, WSK 125 M06B1
W przyszłym tygodniu wrzucę zdjęcia i pomiary;)

--Dodano sobota, 28 wrz 2013, 12:25 --

po długich korespondencjach z Krokodylem odświeżam temat;) wyniki pomiarów statora: zielony-czarny 23Om, 1V podczas kopania starterem, czerwony- czarny 1,65kOm, 40-45V podczas kopania starterem czyli ok? cewkomoduł podmieniany od sprawnego lc4- bez zmian, stator podmieniany od lc4 620-bez zmian. Moto dalej jedzie jak traktor a bez obciążenia również ma problem osiągnąć max obroty ale wkręca się agresywnie. Zastanawia mnie 1V na impulsatorze, czy to nie za mało żeby zmienić kąt wyprzedzenia zapłonu? Kolejną sprawą jest pomiar kąta wyprzedzenia zapłonu, w tym przypadku 34st cały czas, jest to aż niemożliwe.. Gaźnik był przekładany od innego i tez nie było rewelacji... nadal jestem w czarnej dup...


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
UNITI | Fixed by
.