Zapraszamy na nową odsłonę forum

Prosimy nie zakładać nowych wątków ani nie odpowiadać na istniejące
gdyż dotychczasowa wersja zostanie zlikwidowana.

Wejdź na nowe forum

Strefa czasowa: UTC [ DST ]



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: środa, 11 lip 2012, 11:38 
Użytkownik 20%

Dołączył(a): środa, 11 lip 2012, 10:45
Punkty: 45.00

Posty: 17
Lokalizacja: płock
Flaga: Poland
Online: 18h 24m 22s
Pojazd: husaberg husqvarna
Husqvarna :
Te Lt SM 610 :
2001 :
Cross :
Brak iskry :
historia motocykla :
Husqvarna kupiona z włoch poślizgu na lewą stronę , ktoą kupił do polski
przewinął cewki ładowania ale nie zauważył popękanych magnesów moto chodziło aż wkońcu magnes się rozłamał i zrobił bajzel przeciął cewkę ładowania cdi i uszkodzil magneto , ja dałem do przewinięcia cekę ładowania cdi kupiłem drugie magneto z całymi magnesami poskładałem do kupy i dalej nie ma iskry jeśli się pojawi to tylko czasem bardzo słaba , pojutrzę dorzucę zdięcia do galerii

Witam mam problem z huską brak iskry cewka WN sprawna sprawdzania w innym moto , cewka ładująca CDI przewinięta (lecz nie podoba mi się oporność) , wymieniony iskrownik-czujnik położenia wału , na starym czujniku bardzo słaba iskra lub wcale , i nie wiem co jest czy padł moduł czy cewka zasilająca ma za słabą oporność
WARTOŚCI :
-cewka ładująca cdi 180,9 Ohm ładowanie 30V
Obrazek
Obrazek
-IMPULSATOR
Obrazek
VIDEO JAK PRACUJE IMPULSATOR


Jeszcze w tym motocyklu jest moduł zapłonkowy Kokusan Denki
Obrazek

co o tym sądzicie może jednak moduł padł lub za niskie napięcie cewki ładującej CDI
czy mógłby mi ktoś sprawdzić moduł zapłonowy , jeśli uszkodzony naprawić Pozdro dla wszystkich myślę że jakoś opisałem mój problem , obrazowo także dziękuję
STATOR
Obrazek


Ostatnio edytowano środa, 11 lip 2012, 17:39 przez bajbek420, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 11 lip 2012, 11:44 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 27 lut 2012, 22:47
Punkty: 1,398.00

Posty: 525
Lokalizacja: Wrocław
Flaga: Poland
Online: 116d 9h 25m 55s
Pojazd: KTM
Witam ..
Zbyt wiele zmian jednocześnie przeprowadzonych ! Teraz trudniej będzie ustalić co na co miało wpływ -- czujnik wymieniałeś na oryginalny ?? I temat podstawowy czy foty statora posiadasz ??

Husqvarna zmieniała wielokrotnie właściciela i zmiany w układach zapłonowych są bardzo duże !! tak ,ze warto było by ustalić czy on kiedykolwiek jechał na tym zapłonie??? Czy nie jest to przeszczep ??

_________________
Przesłanie Pana Cogito
Zbigniew Herbert



Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 11 lip 2012, 13:16 
Użytkownik 20%

Dołączył(a): środa, 11 lip 2012, 10:45
Punkty: 45.00

Posty: 17
Lokalizacja: płock
Flaga: Poland
Online: 18h 24m 22s
Pojazd: husaberg husqvarna
stator identyczny jak u kolegi Gany
http://www.zaplon.fora.pl/diagnostyka-u ... 0,377.html


czy mógłby mi ktoś sprawdzić moduł cdi lub naprawić jeśli uszkodzony
lewyx11@op.pl


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 11 lip 2012, 15:43 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 27 lut 2012, 22:47
Punkty: 1,398.00

Posty: 525
Lokalizacja: Wrocław
Flaga: Poland
Online: 116d 9h 25m 55s
Pojazd: KTM
Nie naprawia się takich elementów -- owszem jeśli jest doświadczenie rozbiera się fragment obudowy wymienia element jaki ulega uszkodzeniu najczęściej w ciemno i czasami działa ! Oczywiście jeśli ktoś rozebrał wiele CDI ma większe doświadczenie to wskaźnik skuteczności wzrasta ale to partyzantka ostateczność !
Zamieszczaj foty w galerii bo rozpływa nam się forum .. i zrób więcej fotek w stylu szkolnym dydaktycznym tak aby temat był ciekawy dla oka plus inni w przyszłości też skorzystają

motocykl SM czyli zależy Ci na mocy bo przy singlu na drodze zawsze jej brakuje --- zrobić nowy mam kilka zrobionych CDI na mikrokontrolerach leżą czekają na testy wgrać program - sportową mapę -- jedynie wymagana współpraca od Ciebie ustalisz wyprzedzenie czujnika względem GMP kątomierz jest do pobrania w dziale Download i przewody podłączysz ... lampa stroboskopowa tez była by przydatna -- i cierpliwość bo często mam inne zajęcia ..

_________________
Przesłanie Pana Cogito
Zbigniew Herbert



Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 11 lip 2012, 16:15 
Użytkownik 20%

Dołączył(a): środa, 11 lip 2012, 10:45
Punkty: 45.00

Posty: 17
Lokalizacja: płock
Flaga: Poland
Online: 18h 24m 22s
Pojazd: husaberg husqvarna
A dałoby radę zrobić lub ustawić inny o tych samych parametrach , spróbuję pomierzyć kąt wyprzedzenia względem GMP zobaczymy co mi wyjdzie pozdro napisz mia jaka cena byłaby za taki moduł od ciebie
Przydatne forum


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 11 lip 2012, 16:24 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 27 lut 2012, 22:47
Punkty: 1,398.00

Posty: 525
Lokalizacja: Wrocław
Flaga: Poland
Online: 116d 9h 25m 55s
Pojazd: KTM
jeśli ustalisz punkty początkowe to dało by radę zrobić dosłownie wszystko !! -- proponowałbym CDI DC czyli nie używamy cewki ładującej CDI .. nie wiadomo czy jest dobrze przewinięta unikamy niepotrzebnych łopotów ( CDI posiada 4 przewody zasilane plus masa wejście i wyjście -- nic prostszego ! i dodatkowo unikamy problemów z rozruchem przy zbyt małym napięciu )

_________________
Przesłanie Pana Cogito
Zbigniew Herbert



Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: środa, 11 lip 2012, 17:32 
Użytkownik 20%

Dołączył(a): środa, 11 lip 2012, 10:45
Punkty: 45.00

Posty: 17
Lokalizacja: płock
Flaga: Poland
Online: 18h 24m 22s
Pojazd: husaberg husqvarna
krokodyl napisał(a):
jeśli ustalisz punkty początkowe to dało by radę zrobić dosłownie wszystko !! -- proponowałbym CDI DC czyli nie używamy cewki ładującej CDI .. nie wiadomo czy jest dobrze przewinięta unikamy niepotrzebnych łopotów ( CDI posiada 4 przewody zasilane plus masa wejście i wyjście -- nic prostszego ! i dodatkowo unikamy problemów z rozruchem przy zbyt małym napięciu )



już ustaliłem punkty początkowe i końcowe na starym magnecie wrzucam foto z przyczepionym kątomierzem na kole od statora
Obrazek
od punktu B do Punktu T(GMP) -39stopni

Obrazek
od punktu B do Punktu A -37 stopni


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: sobota, 14 lip 2012, 13:37 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 27 lut 2012, 22:47
Punkty: 1,398.00

Posty: 525
Lokalizacja: Wrocław
Flaga: Poland
Online: 116d 9h 25m 55s
Pojazd: KTM
pytanie czy interesowałeś się mapami zapłonu chcesz bardziej sportową czy do spokojnej jazdy ? Zależy mi na dokładnym przetestowaniu wpływu mapy na moc oddawaną .. dynamikę - i łatwość rozruchu - zrób jeszcze fotki .. ogląda nas trochę obcojęzycznych a obrazki przemawiają do wyobraźni przy okazji można pokazać nasze konstrukcje zrób pomiar obudowy i mocowania starego CDI znajdę najbardziej zbliżoną obudowę

_________________
Przesłanie Pana Cogito
Zbigniew Herbert



Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: sobota, 14 lip 2012, 17:04 
Użytkownik 20%

Dołączył(a): środa, 11 lip 2012, 10:45
Punkty: 45.00

Posty: 17
Lokalizacja: płock
Flaga: Poland
Online: 18h 24m 22s
Pojazd: husaberg husqvarna
wymiary modułu Husqvarna te Lt Sm 610 2001r
Obrazek
GRUBOŚĆ PUSZKI MODUŁU 2cm
1. CZARNY- CEWKA ZASILAJĄCA CDI
2. CZERWONY- CEWKA ZASILAJĄCA CDI
3. CZARNY/ŻÓŁTY- KILL/SWITCH
4. CZARNY/BIAŁY- MASA
5. BIAŁY/NIEBIESKI- CEWKA WN
6. BIAŁY - IMPULSATOR
7. ZIELONY - IMPULSATOR
8. NIEBIESKI - OBROTOMIERZ


a co do modułu mam pytanie czy można zrobić moduł z przełącznikiem map zapłonowych tak jak jest w ktm, Husaberg mapa Lo-Hi, jesli nie to wolałbym mapę sportową, najwyżej wał trzaśne


Ostatnio edytowano czwartek, 19 lip 2012, 12:33 przez bajbek420, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: sobota, 14 lip 2012, 19:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 27 lut 2012, 22:47
Punkty: 1,398.00

Posty: 525
Lokalizacja: Wrocław
Flaga: Poland
Online: 116d 9h 25m 55s
Pojazd: KTM
... zrobię normalną mapę bo jak zwykle jak jest możliwość wyboru zaczynają się komplikacje z wyborem -- jeszcze wysokość puszki ?

_________________
Przesłanie Pana Cogito
Zbigniew Herbert



Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: niedziela, 15 lip 2012, 16:41 
Użytkownik 20%

Dołączył(a): środa, 11 lip 2012, 10:45
Punkty: 45.00

Posty: 17
Lokalizacja: płock
Flaga: Poland
Online: 18h 24m 22s
Pojazd: husaberg husqvarna
gdybyś robił moduł to z niego wychodzi jeden kabel do obrotomierza a grubość puszki dopisze do poprzedniego postu ok pozdro 3maj się


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: niedziela, 15 lip 2012, 18:12 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 27 lut 2012, 22:47
Punkty: 1,398.00

Posty: 525
Lokalizacja: Wrocław
Flaga: Poland
Online: 116d 9h 25m 55s
Pojazd: KTM
jaki to jest obrotomierz ? - nie wiem jaki poziom napięcia impulsu .. zrób foto przewodów wtyczek całości związanej z zapłonem ....-- i posty .. starych nie moderuj pisz zawsze nowy

_________________
Przesłanie Pana Cogito
Zbigniew Herbert



Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: poniedziałek, 16 lip 2012, 08:20 
Użytkownik 20%

Dołączył(a): środa, 11 lip 2012, 10:45
Punkty: 45.00

Posty: 17
Lokalizacja: płock
Flaga: Poland
Online: 18h 24m 22s
Pojazd: husaberg husqvarna
foty obrotomierza husqvarna niestety nie wiem jak pomierzyć , do obrotomierza dochodzą 3 kabelki plus minus i sygnałowy z modułu
https://picasaweb.google.com/114414865595703898334/14Lipca201202
Obrazek
Obrazek


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: poniedziałek, 16 lip 2012, 20:52 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 27 lut 2012, 22:47
Punkty: 1,398.00

Posty: 525
Lokalizacja: Wrocław
Flaga: Poland
Online: 116d 9h 25m 55s
Pojazd: KTM
Bardzo dobry licznik ! zrobię wyjście impulsów plus 5 V i z wyjścia CDI - Fajne fotki robisz zrób więcej ... idzie o to , aby cały temat był poglądowy jak można zastąpić oryginalny CDI będzie nam łatwiej z następnymi forumowiczami z podobnym problemem ..... Qadów motocykli jest wiele z uszkodzonym CDI .. akurat teraz mam wolny czas i mamy na czym i z kim testować ...

_________________
Przesłanie Pana Cogito
Zbigniew Herbert



Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: poniedziałek, 16 lip 2012, 21:34 
Użytkownik 20%

Dołączył(a): środa, 11 lip 2012, 10:45
Punkty: 45.00

Posty: 17
Lokalizacja: płock
Flaga: Poland
Online: 18h 24m 22s
Pojazd: husaberg husqvarna
Cieszę się bardzo że ktoś mnie pochwalił , ale tylko jestem zły że dawałem cewkę zasilania cdi do przezwojenia i zpartolili robotę bo oporność nie jest taka jaka powinna być jak znajdę chwilkę to zrobię jakoś fotogalerie naprawy huski bo dziś polatałem w terenie i jestem tak wykończony , ledwo żyję i na dodatek pare defektów było ale to nie to forum do opisywania przygód Pozdrawiam Artur


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
UNITI | Fixed by
.