Zapraszamy na nową odsłonę forum

Prosimy nie zakładać nowych wątków ani nie odpowiadać na istniejące
gdyż dotychczasowa wersja zostanie zlikwidowana.

Wejdź na nowe forum

Strefa czasowa: UTC [ DST ]



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: piątek, 1 cze 2012, 13:02 
elektroużytkownik 0%

Dołączył(a): piątek, 1 cze 2012, 12:14
Punkty: 50.00

Posty: 5
Online: 2h 5m 50s
Pojazd: Simson s51
Yamaha
XT600Z (tenere)
86-87
Cross
[b]Cały problem jest opisany pod tym linkiem http://www.zaplon.fora.pl/diagnostyka-u ... e,551.html . Oto zdjęcia : Niestety nie mogę wrzucić na forum zdjęć ponieważ wyskakuje mi informacja że dany format jest zablokowany .













Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: sobota, 2 cze 2012, 11:16 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 27 lut 2012, 22:47
Punkty: 1,398.00

Posty: 525
Lokalizacja: Wrocław
Flaga: Poland
Online: 116d 9h 25m 55s
Pojazd: KTM
Witam.. zmień miejscami przewody wychodzące z czujnika w zależności jak są połączone pojawia się iskra albo na początku albo na końcu znacznika znajdującego się na kole magnetycznym -- powinieneś mieć około 5-10 stopni przed GMP - dobrze gdybyś był w posiadaniu lampy stroboskopowej

_________________
Przesłanie Pana Cogito
Zbigniew Herbert



Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: sobota, 2 cze 2012, 16:54 
elektroużytkownik 0%

Dołączył(a): piątek, 1 cze 2012, 12:14
Punkty: 50.00

Posty: 5
Online: 2h 5m 50s
Pojazd: Simson s51
Lampe mam taką bateryjną za 5 zł chyba wiesz o co chodzi , ale nic nie stoi na przeszkodzie żebym pożyczył od kumpla specjalistyczną . Chodzi oto że nie bardzo wiem gdzie jest ten punkt na magnecie , ponieważ stator z czujnikiem jest przykręcony do dekla , chodzi Ci o tą małą zaślepkę na deklu ?
http://zapodaj.net/2c818c326daff.jpg.html


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: sobota, 2 cze 2012, 17:48 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 27 lut 2012, 22:47
Punkty: 1,398.00

Posty: 525
Lokalizacja: Wrocław
Flaga: Poland
Online: 116d 9h 25m 55s
Pojazd: KTM
tak .. ale to już do precyzyjnego ustawiania na razie wstępnie musisz orientacyjnie złapać kontakt :) wiele kombinacji nie ma .. najlepiej po prostu zamieniać kolejnością przewody od czujnika -- nic nie uszkodzisz.. a motocykl odpalaj na samostarcie aby nie męczyć rozrusznika

_________________
Przesłanie Pana Cogito
Zbigniew Herbert



Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: sobota, 2 cze 2012, 20:33 
elektroużytkownik 0%

Dołączył(a): piątek, 1 cze 2012, 12:14
Punkty: 50.00

Posty: 5
Online: 2h 5m 50s
Pojazd: Simson s51
Kolego powiedz mi teraz czy ten samostart jest bezpieczny i czy niczego nie uszkodzi ? A jak będę już miał iskrę w odpowiednim miejscu to co wtedy zrobić z 3 kablem od impulsatora ?


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: sobota, 2 cze 2012, 21:09 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): poniedziałek, 27 lut 2012, 22:47
Punkty: 1,398.00

Posty: 525
Lokalizacja: Wrocław
Flaga: Poland
Online: 116d 9h 25m 55s
Pojazd: KTM
samostart .. :) to jak benzyna tyle że wtryskujesz od razu do filtra powietrza -- jak jest iskra w odpowiednim miejscu .. i działa to raczek wszystkie będą podłączone

_________________
Przesłanie Pana Cogito
Zbigniew Herbert



Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: niedziela, 3 cze 2012, 09:05 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 28 lut 2012, 21:08
Punkty: 1,825.00

Posty: 167
Online: 38d 8h 52m 28s
Pojazd: Serwis pojazdów
Zamiast samostartu tu możesz użyć plaka tylko jak będziesz psikał to nie przesadz z ilości bo może się to źle zakończyć dla twojego silnika

_________________
1588


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: czwartek, 7 cze 2012, 20:56 
elektroużytkownik 0%

Dołączył(a): piątek, 1 cze 2012, 12:14
Punkty: 50.00

Posty: 5
Online: 2h 5m 50s
Pojazd: Simson s51
Znalazłem te znaki na kole wszystko podłączyłem i niestety moto nie chce odpalić .
Iskra jest bardzo mała i czerwona , po zmierzeniu napięcia na cewce zasilającej moduł (kręcąc rozrusznikiem) otrzymałem 50V~ , moim zdaniem to za mało . Dla upewnienia się że to nie jest jeszcze wina cewki WN założyłem drugą sprawną i dalej to samo .
Dodam jeszcze że kolega dopiero teraz mi powiedział że cewki zasilające moduł były już przewijane ...


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: czwartek, 7 cze 2012, 21:28 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 19 lut 2012, 23:06
Punkty: 4,928.00

Posty: 821
Lokalizacja: Radziechowy okolice Żywca
Flaga: Poland
Pochwały: 1
Online: 131d 9h 8m 38s
Pojazd: *
Czerwona iskra oznacza że raczej nie odpali, musi być niebieska i przeskok z suchym trzaskiem. 50v to wartość ok tylko trzeba mierzyć z sondą w multimetrze.


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: piątek, 8 cze 2012, 07:21 
elektroużytkownik 0%

Dołączył(a): piątek, 1 cze 2012, 12:14
Punkty: 50.00

Posty: 5
Online: 2h 5m 50s
Pojazd: Simson s51
Właśnie zdałem sobie sprawę z tego że na tej iskrze nie odpali , wszystkie pomiary wykonuje miernikiem uni-t ut50b .
Co twoim zdaniem może być przyczyną tak słabej iskry ?


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: wtorek, 3 lip 2012, 07:05 
elektroużytkownik

Dołączył(a): wtorek, 28 lut 2012, 08:03
Punkty: 110.00

Posty: 3
Lokalizacja: Bytom
Online: 1h 37m 17s
Pojazd: aktualnie brak
tutaj http://www.transmic.net/en/analog.htm masz opis i schemat prostego modułi CDI do XT600, kabelek biało-czerwony (wyprzedzenie 36 stopni, używany przy wyższych obrotach silnika) możesz sobie podarować przy testach, podepnij tylko biało zielony i zielony (do masy), powinien odpalić bez problemu. Sam kiedyś robiłem ten moduł to XT600Z i potwierdzam że działa.

_________________
pozdrawiam
tomek
http://wilk.ud.pl


Góra
 Offline  Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
UNITI | Fixed by
.